Hellu..

Superduper dålig uppdatering jag vet!!!! Men det är så sjukt mycket som har hänt som jag inte vill ta upp här i bloggen så jag har verkligen inget att skriva om. Men imorgon blir det nog bättre med tanken på att jag är ledig och har massor skoj som väntar =) Så vi får hoppas på lite mer inlägg då =P

Kan ju dock berätta att jag härrom dagen var och hämtade lite "soldater" i Göteborg. Ja jag vet det låter sjukt konstligt men saken är den att Maria som vi har häst med ska få föl eller tanken är att det ska bli ett föl xD Så jag fick åka till göteborg och hämta produkterna xD Eftersom pappa och maria skulle jobba. Som tur så åkte pappa med ner och gick av vid jobbet och Maria mötte mig på stallet. Men känslan att köra runt på miljoner kändes jätte konstigt! Och när telefonen ringer och man svarar tyvär kan inte prata nu jag kör runt med spermier i bilen låter rätt unikt med eller xD så om några veckor får vi reda på om det blir något föl =) Hoppas!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0