Blondin varning!

Nu kommer alla tro att jag är en dum blondin och idag får jag nog faktiskt ta den xD Jag garva så jag trodde jag skulle dö! När jag skulle köra hem efter jobbet så börja det spö regna så jag skulle sätta på vindrutetorkaren bak och visste inte hur man gjorde. Eftersom jag inte såg något bak så stanna jag och drog fram instruktions boken till bilen. Jag lyckades få fram så bilen spruta spolarvätska så det bara blev massa skum bak vilket gör att jag ABSOLUT INTE ser något bak xD. Då blev jag irriterad och skulle starta bilen så jag skulle komma hem idag. DÅ startar inte bilen för jag glömde stänga av radion medans jag försökte fixa detta xD

Efter 10 min startade bilen och jag kom äntligen hem. Men fick ändå inte på vindrutetorkaren bak xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0