Stallet

Idag hämtade pappa mig kvart i nio så jag kunde få åka med och rida idag. Det var sjukt roligt och jag fick rida på en sjukt snäll häst trots att hon fick en urdålig ryttare på ryggen. Som tur hade jag pappa, Maria och Linda med mig som var ur gulliga och gav mig tips och vänta på mig när jag kom för långt bort. Dock så fick dom inte galoppera men jag tyckte att dom kunde få skippa det idag när rädda jag var med xD

PÅ stallet vi var på har dom i alla fall fått ett föl som kom till världen igår. Hur liten och söt som helst. Kunde knappt stå på sina fyra små vingliga ben. Så jag drog med min stora kamera och skulle då ta kort på hästen jag red och den lilla söta fölet. Jag tar ett kort och märker grillade tomater att minneskortet var kvar hemma =( Otur jajamensan!

Så istället för en hästbild så får ni mig på toppen av berget i Spanien! YEY!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0