Stackars Bertil!

Igår när jag kom hem efter träningen så hitta jag min katt liggandes rakt på golvet liggandes på sidan. Jag tyckte det var jätte konstigt för han ligger:

1 aldrig på sidan.
2 aldrig mitt på golvet utan något mjukt under sig, pga att han är lat xD
3 springer alltid till mig när jag kommer hem.

Så jag går in i köket gör lite mat och han kommer fortfarande inte så då hitta jag en lapp på köksbordet där det står Katten har ont i benet haltar. Stackars Bertil så jag sprang för att ta upp han och han börjar bokstavligen att skrika lungorna av sig när man tar upp han. Så jag bädda ner han i korgen i mitt rum tills pappa kom hem och undersökte honom. Så nu matar vi han med sked och ger han vatten för han klarar inte av att stå och äta =( Men nu på morgonen var han mycket bättre och kunde gå ur sängen själv men att ta upp han e ett big no no!!! Min älskling =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0