Sjuklingen talar!

Idag när jag vakna var jag så fruktansvärt pigg! Jag tänkte att det var ett sånt fint väder så stack ut och sprang direkt på morgonen så nu springer jag runt i hela huset och har super energi!!! Känner att jag kan göra allt! Inte direkt kanske.

När jag vakna imorse trodde jag att jag bodde i ett ishus! Jag har frusit hela natten, hostat som en galning och inte kunnat andas. Så jag har för tillfället bäddat ner mig i soffan och ska se massa massa massa filmer och hoppas på att någon kan komma över med soppa till mig och ta hand om mig. Man kan ju drömma i allafall. Syrran sprang härifrån så fort hon märkte att jag var sjukt. Så omtyckt är jag :'( Ne hon ville stanna men jag tyckte det var onödigt att ta hand om en sovande potatis säck xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0