KÖRKORT!

Äntligen! Jag har idag tagit körkort! Som jag har längtat!!! Dock har jag idag kört så mycket bil att jag är helt slut! Vill inte sätta mig i en bil på minst 1 timma xD Det roligaste var när jag skulle hämta mamma och hennes reaktion var:

- Louise Du vet väl att du inte får övningsköra med Therese!

 Jag fick då svara:

- Mamma, Therese är inte med...

Och sen fick jag en lite snäll utskällning att hon hade velat veta att jag skulle haft det idag och inte att jag skulle ha gjort det bakom hennes rygg. Men det är ju då det är roligt! Pappas reaktion när jag kom upp till han var att bjuda mig på Champagne. Sen fatta han att jag körde. Jag hoppades på att någon skulle vara så glad att dem skulle börja gråta men men det hände inte =(

Hur som helst fick jag världens snyggaste bil-tårta av syrran idag! Världens bästa syster har jag!!!! I LOVE HER!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0