Ingen lugn och ro här inte!

Ingen vila här inte ne för imorse var det upp vid nio då mamma började baka för vi skulle på kalas vid 1. Så jag fick färga håret på mamma och göra mig i ordning för att hämta victor vid 12 för att sen åka och hämta mamma som inte var klar. Vi åkte då ut till min moster där min kusin Sofia fyllde 1 år så vi fira henne och jag fick chansen att ha på mig min nya klänning =)

Vi stannade kvar på kalaset till kl 6 ca. Ja vi har sjukt långa kalas men om ni bara viste hur sjukt mycket vi äter så tror jag att ni förstår! Plus att vi började helt plötsligt spela kubb xD Sen körde jag mamma hem och åkte och träffa fadern min . Har ju inte träffat han på över en vecka så man sakna han ju lite :$ Plus att han var tvungen att veta hur jag hade det i Spanien. Sen lämna jag av Victor och hämta Johanna så åkte vi till Skeppsviken och gick strandpromenaden =) Var hemma strax efter halv 9. VILKEN DAG VA! xD



Kommentarer
Postat av: johanna apelryd

sjukt söt klänning!:)<3

2011-04-23 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0