Ensam igen..

Nu sitter jag här igen klockan halv ett på natten ojojoj när var jag uppe såhär länge sist alltså xD Elin och Johanna gick för en stund sen hem. Vi åkte ner till stan och köpte världens största godispåse och hyrde en riktigt psykiskt sjuk film! Hatar när filmer slutar så sjukt jobbigt när man inte vet hur filmen slutar. Jag får ryck! Så nu sitter jag här och funderar om man vågar gå och lägga sig eller inte. Tror inte detta men jag är dock sjukt trött så det kan gå =D  Tyvär kommer jag inte ihåg vad filmen hette men Johanna tyckte i alla fall att den var bra och Elin såg väl ungefär texten i början och kanske efter texten xD Aja nu blir det sängen!



Älskar att Elins ögon är knallröda! xD

Kommentarer
Postat av: johannasåklartdenbästaapelryd

haha "elins röda ögon". det va typ skaparen från "the ring" som hade gjort filmen! :O:D

2011-04-03 @ 02:27:11
Postat av: ELIN

Så himla psykad film!!!! Tror fortfarande att jag ska börja spy jord när som helst....

2011-04-08 @ 23:43:29
URL: http://elinrohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0