WHAT?!?!

Efter jag hade gjort klart orienteringen och var helt slut bestämde jag mig för att åka till willys och köpa en dricka. När jag har parkerat och ska åka hissen ner stoppar en vakt mig och säger att jag måste sätta fast en p-biljett på mopeden annars får jag böter. Min stora fråga är då: HUR FÅR MAN PÅ EN P-BILJETT FAST PÅ EN EU-MOPED?
Jag stod där länge och väl och vakten stod och stirra på mig. Tillslut bestämde jag mig för att strunta i allt och åkte hem. Nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta mig så ska vi till torp och handle =) wippi


Kommentarer
Postat av: Jennifer Reinhold

hahaha fy fan va klockrent jag garvar så jag får ont i magen!! xD hahah jag skulle vilja veta vad den jäkla vakten tänkte när han sa de!!! xD xD

2010-09-29 @ 17:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0