what to do what to do?

Jag har precis kommit hem från stallet. Blev direkt efter jobbet att åka direkt till stallet och rida. Gick as bra e så himla stolt över mig! Sen pappa skaffa häst så har jag varit uppe på den 2 gånger innan idag och varit inprecipt livrädd! Men idag så vet jag inte vard som hände jag hoppa upp utan tjaffs. Ja dom brukar få stå och gnälla på mig i en timma innan =D Men hoppa upp red runt trava lite och galoppera! Bara några steg men va fan sist gång skrek jag om pappa gick tre meter ifrån xD Men när jag kände mig klar så ut ifrån paddocken och runt stallet och ner till vägen å runt xD Så himla stolt! Löjligt lite kanske men jag är superduper nöjd! =) frågan är vad man ska hitta på nu då. Pappa lurade mig och sa att det skulle ta hela dagen men icke sa nicke =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0