Skolan

Hellu här sitter jag och Alexandra framför skolans lånedatorer som finns i biblioteket. Eftersom skolan vägrar att ge 2:orna datorer men det är helt oki att ge ettorna. Man bara kom igen i ettan får man lämna in saker handskrivna men det får inte 2:orna eller 3:orna! FUSK! Så här sitter jag och Allis och skriver ett skolarbete om Sverige Demokraterna. Eftersom jag var sjuk den dagen dom valde vilket parti man ville skriva om fick vi ta det som blev över. Wiiee =P. Jag känner mig rätt stressad idag. Tills imorgon har vi samhälls kunskap, psykologi, historia och engelska! Snacka om mycket läxor fyyy blää usch. Vi får se vad jag hinner med idag. Nu måste jag skriva om SD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0