Louise Baka = MISSLYCKAT!

Idag sluta jag kl 12 hur underbart är inte det! Jag åkte dock inte hem fören tio i 2? Hur dum är man då? Mellan 12-14 sprang jag upp och ner på kungsgatan minst 2-4 gånger xD Sen gick jag och hämta mopeden och körde den till Willys. Där lämnade jag lite saker till Victor och Sofia. Sedan blev det fullt ös hem. Så här sitter jag och funderar på vad fan man ska göra. Klockan 4 börjar eftermiddags kursen. Så då måste man tillbaka till skolan. Roligt! Ne funderar på att ta och packa. 

 Nu ska ni få se min och Mammas underbara tårta/kaka som vi gjorde igår xD Nu har den i alla fall fått fast form under natten i frysen xD Men det är inte någon fel på smaken i allafall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0