Kroppen är en underlig sak.

Igår under skolan mådde jag sjukt bra men mitt under träningen igår mådde jag så fruktansvärt dåligt att jag var tvungen att springa ut ur träningen! Första gången någonsin jag var tvungen att gå ut på en träning på sportlife! Idag är jag tyvär hemma från skolan för att jag mår skit! Jag har ont i varenda del i min kropp jag har en extrem huvudvärk sjukt ont i halsen öronen näsan magen överallt! Det är extremt! Det som är mest sjukt är att det är så himla tråkigt hemma att jag till och med saknar skolan xD Bläää men som tur har jag runt 20 st sparade avsnitt av the biggest loser som jag sitter och tittar på. Älskar det programmet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0