I really hate when it's raining.

Tränings galen som jag är bestämde jag mig för att åka till Sportlife och träna Bodystep som jag verkligen ÄLSKAR! Och det regnar lite på vägen ner men ändå så man känner att man överlever. Men när passet är slut och man är bokstavligen helt slut så hällregnar det ner! Verkligen öser! Och jag behövde verkligen hem snabbt så jag hoppa i regn byxorna och kör hem. Det var hur halt som helt på vägen. Parkera mopeden och är lite lagom sur då står Tjockisen utanför huset i sina varma kläder och drar upp kameran och tar kort!  När jag är genomblöt. Då hoppar samson på mig och vill ut så glada jag tog en kvarts promenad i regnet med gulleungen.

Här är glada jag,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0