I had everything, Opportunities for eternity, And I couldnt long to the night.

Hejsan svejsan =) Idag har jag ätit middag hos tjockisens mormor. Och Det gick riktigt bra! Wiiiee jag som var så fruktansvärt nervös! But i think she likes me =)Sen direkt efter middagen där åkte vi mamma jag och tjockisen ut till min moste och hälsa på dom =) Och nu sitter jag här hemma och ska sätta mig och läsa historia =( fyfan läste idag lite innan jag åkte iväg och fy vad tråkig bok seriöst! Kunde dom inte göra den lite mer spännande eller intressant i alla fall =/ blääääääää Men som tur läser jag mycket bättre när jag har musik i bakgrunden så här spelas The Pretty Reckless - make me wanna die.



Älskar mina sockar dom e så söta =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0