Håltimma

Här sitter vi ännu en dag och gör läxor på håltimman eftersom andra halvan av klassen läser språk nu och det har inte vi förren kvart över tolv. Så sitter jag här och skriver om vad för slags utbildning en Dietist har och vad för ämnen man läser. Det verkar rätt roligt. Man läser även psykologi och pedagogik om man vill bli Dietist rätt intressant faktiskt =)  Idag är det en rätt lätt dag börjar dagen med matte sedan psykologi har en lång håltimma och sen är det bara Italienska och Engelska kvar sen slutar man =) Idag ska det för hoppningsvis bli träning med Bodystep men mamma och jag ska iväg på ett möte klockan 5 och min träning börjar halv 6. Jag håller tummarna för att vi hinner =)

Bara för att detta inte ska bli ett tråkigt inlägg med bara text lägger jag in en söt bild på min hund Samson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0