Snö..

Här i lilla Uddevalla är det verkligen snö kaos. Undrar hur det kommer bli att ta sig till skolan imorgon xD Halva klassen kommer säkert inte kunna komma på grund av att dom är in snöade bland annat jag! Ne inte riktigt men nästan det är ingen som har plogat våran lilla gränd utan folk har skottat en pytten lite gång så man kan i alla fall komma ut genom dörren till bilen om man har tur! Måste ta kort på det imorgon om ingen har plogat då. Idag skulle hela släkten på mammas sida fira första Advent men på grund av vädret så kunder varken mamma, mormor, morfar eller jag komma ut till dit min moster och mina kusiner bor så det blev inställt =( Så nu sitter jag här med en kopp glögg och tittar på bodystepen. Men ska faktiskt om en timma se på gossip girl. Så firar vi första advent här xD Undrar hur ensam min syster känner sig i Uppsala tror jag ska ringa henne nu saknar henne =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0