Hellu =)

Idag har jag tränat bodystep i drygt två timmar och tack för "so you think you can dance" träningen igår så märkte jag att jag hade en otrolig träningsvärk och var gott slut i hela kroppen så redan uppvärmningen idag var nästan en pina! Men jag klara mig igenom hela passet och Josefina gick igenom uppvärmningen jätte noga med mig idag så jag tror jag kan den nästan utan till =) Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis kommer min lilla myyss gubbe hit om en stund och ser på tv med mig =D Kanske kan flörta till mig en ryggmasage vem vet ;)

NI måste bara se denna underbara bilden på min favorit i hela världen nämligen min hund Samson hur go ser inte han ut att vara =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0