Lucia!

Jag älskar Lucia inte bara för att jag och min söta underbara tjockis firar 21 fantastiska månader ihop. Utan även för att Lucia e så himla mysigt! JAg gick upp klockan 5 imorse för att åka med pappa så han kunde släppa av mig hos mamma. Så vi kunde fira Lucia som vi alltid har gjort. Men tomte gröt, macka med leverpastej och varm oboy. Samtidigt som vi sitter i ett mörkt rum med massa tända ljus och kollar på Lucia tåget i kyrkan på tv=) Det finns inte en bättre start på dagen. I LOVE IT!  Hoppas eran Lucia dag har varit lika underbar och bra som min =) Nu ska jag dricka te och sitta med min Historia uppsats =(

Ps såhär ser en perfekt lucia ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0