Jul nr 2 =D

Nemen hellu trevligt att se er igen =) Välkommna hit. Idag har vi precis firat jul nr 2 nämligen med pappas sida och tänkte visa er några fina saker vi fick och lite vad som har hänt.

Det bästa var när syrran fick snaps. Hon frågade då om man skulle ta allt på en och samma gång? Hela släkten börjar gapskratta och pappa skriker: jag förstår att det är de du e van vid men NEJ! xD






Vad tycker vi om syrrans trollstav? Hon tappar alltid bort sina så hon fick en lite större i år xD



Jag fick röda skor av far. Fler bilder kommer men jag e så trött och måste sova nu. Men imorgon blir det ny jul och ni ska få se vilket snyggt halsband jag fick av syrran =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0