Jag vill ha jullov nuuuu!

Det känns som om samhälls linjen blir jobbigare och jobbigare ju närmare jul man kommer. Det är sjukt. Men älsklingen på pekade idag att det är bara är runt 8 skoldagar kvar =) Men jag vill ändå bara ha lov har läxförhör imorgon, prov på måndag, inlämnings uppgift på onsdag, dans inlämning på torsdag men tack och lov så flytta psykologi läran vårat gigantiska psykologi prov till efter jul... yeeeeeeyyyy.,. Har suttit i flera timmar och gjort dans inlämningen för den verka roligast och mest intressanta. Spec när man hatar historia. =D
NU blir det tv i en timma och gosa med världens sötaste katt. Så går jag och lägger mig sen runt 23 hihi sent jag vet xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0