GOD JUL (I FÖRTID)!

God jul allihopa det är det nämligen för mig idag xD I våran familj är vi väldigt spreciella. Vi firar nämligen jul 3-4 gånger idag med hela släkten på mammas sida. Den 23 dec med pappas släkt, 24 med mormor och morfar den 25 julmiddag med farmor and the people! Alla brukar alltid fråga om jag inte tröttnar på all julmat och tänker svara på det redan nu. Jag e trött på julmaten innan jag ens har ätit den! Det blir lite för mycket. Min mamma e sjukt duktigt på att laga mat men hon har misstolkat min lilla familj på ca 8 pers och tror att vi e 25st istället. Vi har mat så det räcker och blir över i en vecka framöver! Men det är roligt =D Nu ska jag hjälpa mamma att städa laga mat och sminka henne =)

Ps gissa vem som ska vara tomte idag!


Kommentarer
Postat av: älskling

en väldigt snygg tomte!

2010-12-18 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0