Dagens teknik!

Igår kom jag hem till mamma för vi skulle julpynta och på kvällen kolla på Nikita! Men paniken slog till när vi insåg att tv inte funka. (dramatiskt det lät xD) Jag tvinga mamma att ringa comhem och fråga vad felet var för detta har pågått fram och tillbaks i flera dagar. Mamma som flörtade stort med killen. Jag skojar inte där dom prata säkert 10 min längre än vad dom behövde xD Fick till slut fram ett svar att dom hade stängt av våran box på grund av att den är för gammal. Varför har vi inte fått en förvarning? Dock slutade kvällen bra med en hel säsong av GLEE på datorn =) Nu e alltså tv, datorn och dvd sönder. VAd gör vi mot våran teknik är hemma!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0