Bästa julklappen kommer bli ett av dom bästa minnena!

Min syster har tjatat i flera månader innan jul att årets julklapp inte blir i närheten av förra årets upplevelse. Förra året fick jag i julklapp att åka upp till stockholm för att se 30 seconds to mars. Vilket är ett av dom bästa banden jag vet! Vem gillar inte Jared Leto?!? Men i år kom hon tillbaka och gjorde om samma sak med ett annat band. Jag gillade väldigt mycket detta bandet förr och lyssnar på även nu fast mer på dom äldre låtarna än deras nya CD. Dock har jag under dom senaste dagarna bara lyssnat på deras nya album på Spotify som verkligen e awsome!!
Kanske dags att berätta vad det är =P

Jag ska till stockholm den 18 mars och se My Chemical Romance!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0