2010

Tänk att ett år går så snabbt! Känns som om det var igår man började ettan på gymnasiet. Men när man nu sitter och tänker tillbaka så känns det verkligen som om jag har uppnått allt jag har velat under detta året. Hoppas verkligen att nästa år är lika underbart som detta.

Tänk att under ett år har jag gjort allt detta:

* Börjat 2:an på gymnasiet
* Varit på min första koncer
* Blivit utbildad tennistränare
* Fått jobb på Sportlife
* Gått Bodystep utbildning
* Fått en till kusin
* Skaffat blogg
* Varit med på min första release
* Varit på klostret i Taize
* Slått mitt andra lillfinger ur led + slitit av ett ledband.
* Varit på semester i Stockholm
* Fått katt
* Flyttat
* Haft mitt första riktigt sommarjobb

+ fått många nya härliga kompisar med massa av underbara minnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0