Uppsala!

Nyheter ifrån Uppsala idag! Newyorker  äger! För er som inte vet är Newyorker en stor underbar affär! Man kan hitta hur mycket snyggt där som helst. Men efter besöket i Stockholm och alla andra affärer i Uppsala valde jag att ta det lugnt i Newyorker och inte bli för uppspelt. Vilket gick sådär men är fan stolt över mig ändå! Mitt bästa fynd idag är ett par svart jeans  hur snygga som helst! Högmidja också =) Ni får se på bilder så fort jag har kommit hem =) Nu ska vi ta det lite lugnt i syrrans 13 kvadrat och se på lite Buffy. Det kanske även blir bio ikväll innan Therese ska på fest kl 11 =) Ska kanske få sminka och fixa hennes hår YEY!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0