Otur eller vad?!?

Idag har syrran jobbat jätte hårt på min design till bloggen. Otroligt nog är hon klar! Men gissa vad då funkar inte hennes mail som hon har sparat den på -,- Otur eller vad?!? Så tyvär får ni vänta på den nya design tills imorgon. För hon lova att lägga upp den här imorgon medans jag är i Göteborg med flera av mina underbara vänner! Ska bli så himla roligt. Vi ska shoppa och sedan gå på bio. Längtar redan men har lovat mamma att inte shoppa för mycket för på torsdag åker vi! STOCKHOLM HERE I COME! Så förhoppningsvis får ni se design redan imorgon och då får ni se den innan mig! Men jag vet att syrran har gjort något snyggt, litar på henne 100%..

Nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0