Otroligt vad man hinner med när man vaknar tidigt!

Idag har jag varit otroligt duktig och städat hela mitt rum och även vardagsrummet! WOW vad har egentligen hänt med mig xD. Nu väntar jag på att syrran ska laga klart maten så jag kan få äta lite mår så sjukt dåligt. Brist på näring i kroppen kanske? Ja troligtvis. Sen ska jag och min tjockis ner till Willys och handla för våran lilla grillfest ikväll. Hade tänkt att släppa iväg han själv till affären. Men när jag hörde vad han hade tänkt att handla så tänkte jag direkt att det kommer vara ett´GIGANTISKT HÅL i min plånbok. Och det går ju bara inte! Så nu måste jag packa och tänka efter vad fan man ska ha på sig ikväll. 
Måste verkligen handla kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0