Inception

Har precis varit och sett Inception med två söta kompisar nämligen Elin och Johanna. Bion var riktigt bra, fast jag hatade slutet fast det är ju min personliga åsikt. Vet inte riktigt hur jag ska ta deras reaktion på filmen men tror dom gillade den med =) Johanna tyckte att alla i filmen var söta och som vanligt älskade hon inprecipt alla skåderspelarna i filmen xD Men som vanligt hade Johanna och Jag tusen frågor om filmen som Elin fick förklara för oss. Man kunde nästan undra om vi hade verkligen kollat på filmen eller inte. Men nu ska jag försöka slänga mig i sängen fast man är hur pigg som helst.

Man måste ju se om man kan komma på hur drömmen börjar inatt!
Nattinatt =)


Kommentarer
Postat av: johanna apelryd

Wohho! :DNajs blogg!:D<3<3

2010-08-14 @ 08:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0