Grillfesten!

Här kommer flera bilder ifrån grillfesten med Anna, Simon, Victor, Jag och Marija.

(Bilderna kommer inte i ordning)

(Jag och Marija åt vänster och Anna och Simon på höger)



(Jag)



(Jag och Marija på kiss paus)



(Simon Jag och Marija)



(Jag och Älsklingen och Simon och Anna)



(Maijas ansiktsuttryck när hon märkte att hon var själv)



(Anna rockar själv/lite lätt dragen?)



(Gruppbild hemma hos Alex)



( Alla tjejerna)



(Älsklingen lite väl full kanske xD)



(Jag och Anna)



Godnatt !!!


Kommentarer
Postat av: Victor "älskling"

Jag va inte full alls :)<3

2010-08-16 @ 14:06:32
Postat av: majo

stört sköna bilder :D

2010-08-16 @ 18:27:37
Postat av: Louise Ramböl

Visst är dom grymma xD

2010-08-16 @ 22:13:55
URL: http://littlebitstrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0